Творчість Василя Стуса в контексті нової української школи.

Authors

  • M. V. Kalmykova м. Слов’янськ

Abstract

Творчість Василя Стуса з кожним роком набуває все більшої значущості, приваблює багатогранністю й можливістю широкого використання як у процесі навчання, так і виховання сучасної молоді.

Особливої актуальності набуває проблема вивчення життя і творчості поета в контексті Концепції «Нова українська школа», зокрема під час розробки інтегральних проблемно орієнтованих навчальних курсів нового покоління, що вимагає міждисциплінарного синтезу та об’ємного поліпредметного системного бачення, широкого залучення методів викладання, заснованих на співпраці – групові завдання, дослідницькі проекти, експерименти тощо.

References

Василь Стус – перекладач. URL: http://slovoprosvity.org/2008/02/22/192-old/

Жулинський М. Із забуття – в безсмертя (Сторінки забутої спадщини). Київ : Дніпро, 1990. С. 416-431.

Коцюбинська М. Стусове «самособоюнаповнення» (Із роздумів над поезією і листами В. Стуса). Сучасність. 1995. № 6. С. 137–145.

Коцюбинська М. Василь Стус у контексті сьогоднішньої культурної ситуації. Слово і Час. 1998. № 6. С. 17–28.

Наливайко Д. Василь Стус – перекладач. URL: http://1576.ua/books/6979

Нова українська школа. URL: http://osvita.ua/school/52062/

Просалова В. Проблема естетичного самовизначення в літературознавчих студіях В. Стуса. Василь Стус в контексті європейської літератури. Матеріали ІІ Всеукраїнської наукової конференції, присвяченої вшануванню пам’яті письменника, літературознавця, мислителя і громадянина. Донецьк, 20–21 вересня 2001 р. URL: http://1576.ua/books/6962

Рубчак Б. Перемога над прірвою. Про поезію Василя Стуса. Василь Стус в житті, творчості, спогадах та оцінках сучасників. Балтимор – Торонто : Смолоскип, 1987. С. 315–352.

Шевельов Ю. Трунок і трутизна. URL: http://www.ukrcenter.com/Література/ВасильСтус/57775-1/Трунок-і-трутизна-авт-Юрій-Шевельов

Issue

Section

Василь Стус як текст: порівняльний, герменевтичний, психологічний аспекти